Audrina

Audrina säger så här :

"Hej alla. Så här senaste helgen åkte jag med ett gäng av mina vänner att Coachella. För er som inte vet vad det är, det är en tre dagar musikfestivalen i Indio, Kalifornien som händer varje år och tusentals människor närvarar.

Årets uppställning var otroligt och vi alla hade så roligt! Vi gick en massa pool party som räddade oss från värme - det var nästan 100 grader där! Av alla de föreställningar, jag måste säga att se The Cure var definitivt höjdpunkten på min helg!

Har någon av er som va på Coachella?"


Heheh 100 grader är så klart inte i celsius eller va det heter :P



     



Kommentarer
Postat av: Anonym

set ser härligt somrigt ut i alla fall! :)

2009-04-24 @ 19:18:34
URL: http://jonesochgiftet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0