The City avsnitt 1.

Sååå, då har jag kollat på första avsnittet av The City.
Det verkar vara hela okej :)
Men en sak fattar jag inte, hon Erin, kände Whitney henne sen innan? För hon har ju sagt att hon inte känner någon där?? Någon som vill förklara för mig? :)
Olivia verkar lite konstig tycker jag............. Varför hålla på och tjata så mycket om Jay?
Och Jay och Whitney är ju så gulligull tillsamman :D PUSS på dom :D
Avsnitt två kollar jag på imon, för just nu är jag piss trött haha :P

Säg gärna vad ni tyckte om The City? =)


Kommentarer
Postat av: Jenny

De känner nog varandra innan, annars skulle Whitney inte bo hos henne.. Eller?? =)

Ja de irriterade jag mig oxå på, att Olivia frågade så mycket. Verkade nästan som hon hon har varit intresserad av Jay förut eller något...

Ska bli kul att följa.. =)

2008-12-31 @ 19:08:47
URL: http://dremas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0