Heidis förändring

När jag ser bilder på hur Heidi såg ut i första, andra och tredje säsongen av The Hills får jag någon konstig kännsla i magen. Hon ser så himla glad ut och hon är så otroligt söt och naturlig!

Ser jag bilder på henne nu så ser man fejk leenderna och hur konst gjord hon ser ut. Javisst hon är jävligt snygg nu men man ser endå att det är fejk. Så sjukt söt hon va innan.




Brösten ser man ju är betydligt större,
så här kan nog ingen se ut utan att ha lagt in massa skit i brösten.
Det är snyggt det tycker jag, men det är fejk! Det va väl sötare med lite mindre bröst då än så fejkade!



Över ser vi oxå brösten.
På den nedre bilden ser vi att hennes näsa har förändrats en aning.
Så himla onödigt, nästan är inte ful nu, men det va den fan inte heller innan!





Jaa, ni kan väl typ lisa ut själv vad jag menar här?
Läpparna, rätt mycket större.. oxå jävligt onödigt!




Så jävla smal! Det va hon innan oxå men nu är hon mer smalare än innan!
Och håret är ju yber blonderat.

Jag tycker det är så jävla tråkigt att hon har förändrat sin kropp så mkt :( Jag blir ledsen :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0