Heidi.

Min favorit är faktiskt Heidi..
Jag vet inte varför jag älskar henne så himla mycket..
Hon är grymt snygg nu!

Innan hon blev tillsammans med Spencer  va hon hur rolig och snäll som hellst, då tyckte jag verkligen om henne så mycket! Spencer tycker jag INTE om! Stackars lille Heidi som inte förstår hur mycket han får henne att förändras.. Hon och Lauren va ju bara BÄST tillsammans! Så kommer den där Spencer och förstör allt!
Men det jag inte gillar med henne är hennes plastikoperationer som man SER att hon har.
Kolla skillnaden här.



Sen har hon blivit popstjärna.. jag förstår inte?!?! Jag blir helt crasy av detta! Men jag gillar endå hennes låtar.
Men musikvideorna kan man ju inte mer än garva åt hahahah :P
Jag lyssnade på den nya sigeln nu och den va faktiskt bra, men kolla på videon (A)

http://www.youtube.com/watch?v=DDt7vKhO9Fs

Jag lyckas alltid hitta nya låtar med henne oxå haha :p Men jag gillar min lilla Heidi <3





Så jävla snygg <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

OMG hur kan du göra det kommer sluta läsa bloggen hon e ett CP ju:@

2009-01-16 @ 18:36:33
Postat av: Emma

vadå då jag få väl tycka om vilken jag vill? Vad är det för sjuk anledning att sluta läsa min blogg för??

2009-01-16 @ 20:23:10
URL: http://mtvthehills.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0