Avsnitt 9 & 10.

Nu har jag kollat på avsnitt 9 och 10 och tänkte oxå kommentera desas program.

Jag tycker fanimig att Spencer ska flytta ut och inte Holly! Spencer har sån dålig attiyd asso! Han sitter alltid och säger till Steph att hon ska va lojal mot sin familj men ska inte Heidi va lojal mot sin familj då? och det va så kul när Heidi sa till Spencer "du bodde ju hos din syster i 2 månader" hahah så knäckt han blev :D

Aurdina jag tycker det är bra att hon går på dejter nu :) Men det är ju sånt problem när Brody och hans kompisar och kompis med Justin. Hur ska det gå i Cabo då liksom? Cory tyckte jag om lite faktiskt :) Men Aurdina borde släppa Justin eller så borde Justin skärpa sig och antingen va tillsammans eller inte..

Brevet som Heidi skickade till Lauren tyckte jag va så bra gjort! Båda saknar ju varandra men det kommer ju aldrig funka om Heidi ska va tillsammans med Spencer hela tiden. Jag vill verkligen att de ska vara kompisar igen!
Snälla Heidi dumpa den där Spencer!

"Lauren
Jag vill bara hur ledsen jag är över allting.
Jag är ledsen för alla negativa och sårande komentarer jag sagt
Det är inte så jag känner eller hur jag är, jag tycker du är en underbar person,
och jag kommer alltid vårda våra minnen.
Tack för allt du någonsin har gjort för mig, jag önskar verkligen inte det hade blivit såhär
men jag tar på mig skulden.
Hela den här grejen har oxå varit väldigt svårt för mig.
Hälsningar Heidi Montag"

Jag håller med om det Whitney sa när hon läst brevet, att hon känner sig nog väldigt ensam.
Hon har ju inga vänner.. hon har bara den där Spencer..
Ja, då va det en vecka kvar till nästa avsnitt..



ååååååh<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0