Avsnitt 7 och 8

Eftersom jag stod i ett kök och lagade mat förra lördagen fick jag kolla på avsnitt 7 och 8 igår på datorn.

Steph gjorde faktiskt fel som träffade Doug. När hon vet att ingen litar på henne, och hon vet att Lauren bråkat med Jen för att hon va med Brody så måste hon ju faktiskt fatta att hon inte kan göra så!
Jag tycker att man dejtar inte vänners ex alls. Om det verkligen inte är så att man VERKLIGEN får godkännande från kompisen.
Och såg ni hur jävligt Steph ljög rakt upp i ansiktet på Lauren hela tiden?! "Han bjöd ut mig" "jag har raderat han nummer" "jag tog kaffe med honom för att säga att vi inte kunde träffas mer" HERREGUD fy fan vad du ljuger lilla flicka!!
Steph är en av dom jag tycker om men där hade hon ju ingen hjärna alls asso!
Att Audrina träffade Heidi tror jag Lauren blev lite sur över.. men Heidi har ju ingen alls.. och det är på grund av Spencer! Hon bråkar tilloch med med sin mamma på grund av Spencer Jävlen!
Men Jag vet faktiskt inte vad jag tycker om att Audrina och Heidi träffades.. jag vill bara att Heidi och Lauren ska bli kompisar igen.
Lo och Audrina verkade komma överens och det blev jag så glad för!! :D
Spencer har verkligen så otroligt dålig attityd! Såg ni hur han va mot Heidis mamma? Vem fan beter sig så till sin flickvänns mamma? :S Oförskämmd och elak. Jag försår om hennes mamma inte tycker om honom!

Jag väntar spänt tills Lördagens nya avsnitt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0