Avsnitt 14

Idag har  jag legat i sängen och druckit läsk, ätit popcorn och kollat på avsnitt 14 av The Hills :)

Mjaaa vad ska man säga..
Whitney tyckte jag gjorde lite fel som dissade Alex, jag tyckte han va så söt :)
Sångaren va inte lika snygg haha:p
Men det är så kul att se Whitney med en kille :)
Hon skrattar och är så glad hela tiden :)
Lauren fick man ju typ inte veta något av hahah :p

Spencer, vad tänker han på när han går fram till Heidis gammla chef och håller på att snacka?!
Kul att han Brent sa till Spencer "du är en madröm" hahahaha :P
Heidi ber om sitt jobb tillbaka på en nattlkubb? Smart?
Nja jag skulle nog skickat ett mejl eller gått till hans kontor på dagen istället för att gå till honom på kvällen..

Mja tyckte inte det hände så mycket i programmet, men jag tyckte synd om Alex iaf :( :P



Så otroligt söta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0