Avsnitt 11 och 12

wiiihiii! Jag hittade avsnitt elva och tolv äntligen! så nu har jag tjyv kollat på det :p

Så nu ska jag kommentera det lite oxå :)

Audrina och Justin - paret som hela tiden är på och av.
Jag tycker dom är skit söta tillsammans, men Justin måste skärpa sig om han ska vara värd att ha Audrina!
Cory va ju en trevligt pojk men njaa jag vet inte riktigt.
Man märkte ju att Justin blev svart sjuk och ville ha tillbaka Audrina och jag tycker det va bra av honom att åka till hennes jobb och säga att han vill att hon ska va med honom. Nu gäller det bara att se om han kan skärpa sig. Och det hoppas jag verkligen.



Sötnosar :)

Så Stephs pojkvän... feg va han iaf hahahah :p Han vågade inte prata med Brody, i och för sig förstår jag inte varför Brody är så arg på Steph.. Men hennes pojkvän behövde ju inte säga att han skulle snacka med Brody om han inte skulle göra det haha :p
Sen vågade han inte komma och träffa Heidi och Spencer hahahha sån fegis :p

Brodys födelsedag.. Jag förstod inte riktigt varför Lauren och Audrina skulle med dit när det bara skulle va en jävla massa tjejer där.. jaa killar..

Jag ska se när jag kollar på nästa avsnitt :)
Jag återkommer :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0